Saturday 4 November 2017

Forex Damp Myfxbook 2013


Forex Steam Forex Steam Light handler EURUSD, forsøker å fange små biter av trending trekk etter en retracement. Hvis en handel går imot deg, vil den justere Take Profit for å akseptere et delvis tap på handel i håp om å unngå fullstoppsfallet. Oppdatering Publisert 13. august 2013: Forex Steam-leverandøren diskuterer resultatene som er lagt ut på nettstedet vårt, og sier at vi har savnet mange oppdateringer, noe som fører til at tapene blir rammet som ville vært unngått. Problemet er at de ikke sender varsler når oppdateringer slippes: brukere må sjekke deres nettsider daglig for å finne dem. Mens vi ikke tror det er mulig å matche resultatene de publiserer på deres nettside, vil vi sikkert prøve vårt beste. Vi har stoppet gjeldende ytelsestester og startet en ny med Versjon 7.0, og vi vil gjøre vårt ytterste for å sjekke daglig for nye versjoner. Vi skal også bruke FinFx (deres anbefalte megler) for demo-kontoen. Prestasjonstest Pensjonert: Etter å ha testet denne EA i 12 måneder, har vi besluttet å pensjonere det på grunn av dårlig ytelse. Pensjonert Forex Steam Performance Tests IRRELEVANT Forex Steam Performance Tests kontaktinfo siste tweet Vårt selskap forexverifiedThread: Forex Steam Opprinnelig postet av Stevecsd Forex Steam har jobbet bra i min test demo denne uken. Det har gjort 24 bransjer med bare 1 tap. Jeg har satt opp på EURUSD, USDJPY, USDCHF amp bare i dag på GBPUSD. Selv om nettsiden sier at hoved EA bare virker på EURUSD, ser det ut til å fungere på de andre. Imidlertid synes jeg ikke å kunne endre min størrelsesstørrelse på den andre 3. Hvis du kan leve med det, vil det nok fungere OK. Se rapport i vedlagt PDF-fil. Dette har vært den mest konsistente EA jeg har testet. Hei Steve, hvordan er resultatet siden Takk for svaret Bli medlem Apr 2014 Innlegg 54 Forex Steam eller Forex Steam Light Jeg gjorde en demonstrasjonsprøve for Forex Steam Light (3 eller 4 måneder jeg tror) Jeg endte med et netto tap mens publiserte resultater fra nettstedet var en netto gevinst. Bli medlem Jan 2015 Innlegg 22 Forex Steam er en 100 automatisert handelsløsning. Med over 25 års erfaring på Forex-markedet har vårt team satt sammen et system som gir langsiktig vekst i et lavrisikomiljø. Steam-nyhetsfiltret gjør det mulig for vår programvare å overvåke viktige taler, høye, middels og lavt innflytende nyhetshendelser og unngå dem med presis nøyaktighet. Programvaren vil kontinuerlig se etter disse typer oppdateringer, og avhengig av innstillingene, vil du unngå handel før og etter hendelsen. Denne funksjonen tillater oss å unngå store markedsbevegelser og holde programvaren i drift med lav risiko. Forex Steam Six Review Wow, det har vært mye forventet og lenge ventet, men endelig er Forex Steam Six her og jeg har full gjennomgang. Det lengste kjøresystemet jeg noensinne har brukt har lyttet til it8217s voksende brukerbase og bestemte seg for å gi dem litt innspilling på nye funksjoner. Det var mange nye funksjoner som ble forespurt, og denne listen er hva som gjorde FINAL CUT Avansert News Filter Trailing Stop Hedging Funksjon Break Even Funksjon Daglig handel Funksjon It8217 er ekstremt sjelden å finne en programvare som utvikler seg med it8217s kunder og Steam gjør det bokstavelig talt. Forex Steam Six Video Jeg trodde det ville være en god ide å lage en video som viser deg disse nye tilleggene og diskutere hvordan de kan brukes, samt gi opplæring for de vanskeligste funksjonene. Dette systemet fungerer bra med standardinnstillinger, disse nye innstillingene er for mer avanserte brukere som ønsker å få enda mer ut av Steam. Jeg håper videoen hjalp deg med å få et håndtak på noen av de nye funksjonene som gir Forex Steam enda mer kraft enn den hadde i fortiden. Nå let8217s ta en titt på min nye Test kjører Steam 6. Jeg har ikke begynt å fullt ut bruke alle de nye funksjonene ennå, men jeg skal også legge til tester med dem. Jeg vil virkelig øke pippene og teste den bakre stoppen først, så forhåpentligvis vil jeg få en sjanse til å gjøre det snart. Forex Steam Review Konklusjon Når det kommer til damp er dette et produkt på markedet jeg anbefaler. Jeg støtter fullt ut bruken av dette produktet og tror på utviklingslaget og utmerket støttepersonell. Jeg vil også gi en 10 kupong for de neste ukene, så sørg for å bruke dette når du kjøper. Damp 10 Kupong: FRN-8WX3-FRN Don8217t tar meg feil, jeg elsker Forexsteam. De fleste av oss her får de samme resultatene. Min LIVE-konto startet på 2500, Høyeste 2900, Nåværende 995 :( Det er 8282 NOs begge dine kontoer kjører standard uten å kjøre inn i en 90SL. Siste 90SL på begge kontoene dine var 10. januar, 2013. Jeg vant8217t tankene for en kopi av SET-filen din fra testkontoene dine mkcbinarygmail. VENNLIGT. Hvis jeg fanger en annen 90SL, vil jeg skyte meg selv i hodet. PS ForexSteam har utgitt en ny oppdatering i dag. Jeg har kjørt damplys (oppdatert til nyeste versjon 6.3) på 3 demo kontoer med 3 forskjellige meglere og alle av dem er ganske åpne samtidig og lukker relativt på samme tid. Spørsmålet mitt er at alle 3 av mine demo-kontoer slår 90 pips stoploss to ganger i uken. Jeg deaktiverte handel på mandager som antydet av damp. Annet enn det jeg ikke har endret noen innstillinger, bruker du standardinnstillinger. Har noen andre opplevd 90 pips stoploss denne uken Min ea med standardinnstillinger synes å handle oftere enn resultatene som er lagt ut av forexrobotnation og damp over. Noen har ideer om hvordan jeg kanbedre på mine resultater hei folkens, håper noen kan hjelpe meg her. Jeg kjøpte versjon 6 for noen uker siden og har redusert stoppet til 80 og økt for å ta fortjeneste til 12 og så langt gjør det gode penger. Det jeg ikke forstår er at de fleste tapene på F. RN-utsagnet er 20 pips, men noen ganger kommer de til stoppstoppet på 90 pips (ikke veldig ofte). Kan noen forklare hvorfor dette skjer. Jeg er helt ny til handel og don8217t forstår virkelig mye om det. Takk gutta Hei Paul, håper du gjør det bra med dette systemet I8217m en bruker selv og det virker ganske konservativ, selv om du kan justere innstillingen for å ta på seg mer risikofylte resultater raskere og eller større tap, så det er helt opp til deg. angående spørsmålet ditt er EA utstyrt med en funksjonsanrop Pip retrace måten jeg ser på det, og det har skjedd med meg en rekke ganger hvis en handel går mot deg med ca 40 pips og deretter tilbake 20 pips fra de 40 pips hvis EA bestemmer at prisen er på en tapende trend, det vil endre Take Profit-ordren og få deg ut med en 20 pip tapt, og det skjer mesteparten av tiden, håper dette hjelper etter min mening systemet er ganske sted på Hvordan kan vi få dem når vil du legge dem inn her Jeg vet at standardinnstillingen er den tryggeste måten å gå, men er veldig treg. Jeg vil føle meg komfortabel med å øke risikoen litt for å oppnå noe raskere resultat uten å sette balansen i fare. Lurer på hva som ville være Den beste kombinasjonen, med den nye funksjonen Uansett, takk tonn for all din dedikasjon og hjelp

No comments:

Post a Comment