Sunday 8 October 2017

Bollinger Bånd 60 Sek


I dag vil jeg forklare deg en strategi for å jobbe med binære alternativer i 60 sekunder som vi tester med suksess, som er basert på analysen av japansk stearinlysdiagram der vi har lagt indikatoren MACD 12-26 med mobile medier til 9 perioder til som vi har brukt Bollinger band. Strategien blir avslørt ekstremt effektiv både for innganger i Put that in Call. Nå hva vi skal analysere er inngangene i Put. Bildet ovenfor snakker for seg selv. I den øvre delen finner du stearinlyskartet for pundet (GBP) sammenlignet med amerikanske dollar (USD) og under indikatorene for MACD (kontinuerlig blå linje) med det relative mobile mediet (dashed blue line) og Bollinger-bandene som tegne en slags kanal. Vår strategi er at du skal angi med et alternativ PUT (det er kort) når MACD krysser mellomlinjen fra topp til bunn i nærheten av den øvre delen av Bollinger-bandet. Bare for å la deg observere kraften til dette signalet vil jeg vise deg et bilde av en kontinuerlig sekvens av denne typen signal som ga oss kontinuerlige suksesser. Registrer deg til 24option for å åpne DEMO-kontoen din. Gjorde minimumsbetalingen for å åpne kontoen. Spør umiddelbart en demo-konto som du kan gjøre alle dine tester. Når du lærer den riktige strategien 8211, begynner du å operere med ekte penger. Fra denne strategien er det født en observasjon som førte oss til en annen strategi på de binære alternativene til 60 sekunder: Strategien til cusps av MACD. Beslektede innleggBollinger band binær opsjonsstrategi Jeg har begynt å ta interesse for binærvalg, og jeg fant en strategi som en av vennene mine brukte med hell, men han hadde stor konto. Han fortalte meg ikke om den nøyaktige investeringen, men han hadde 50.000 på sin konto for investering i henhold til min kunnskap. Jeg vil dele den strategien, men vær forsiktig med å bruke den. Du kan få stort tap. Men du kan også ha god fortjeneste. Jeg har begrenset informasjon om det binære alternativet, så jeg vil at handelsmenn skal delta eller endre denne strategien for å fungere godt for små investorer. Det er to krav. Forex MT4 M1 diagram og Bollinger band med standardinnstillinger. Binær opsjon Demo konto med 60 sekunder Du kan laste ned Meta Trader 4 gratis (bare google det og du vil finne nettstedet) Jeg vet ikke om det er noen gratis demo konto med noen megler for binær alternativ er tilgjengelig eller ikke. Jeg vil be andre handelsfolk om å gi informasjon om det. Total konto innskudd 1000 Husk at de fleste av megler har minimum vinnende prosentandel er 60. Jeg snakker om minimum ellers i mange tilfeller er det mer enn 70 utbetaling. Logikk under gitt strategi er at du vil vinne sikkert i seks bransjer. Vær oppmerksom når PA berører øvre Bollinger eller lavere Bollinger Anta at PA touch øvre Bollinger venter på en bjørnbar for å lukke. Så snart bærelinjen lukkes, velg PUT med investering 1. Hvis du mister denne handelen, investerer du 2 og velger igjen PUT. Hvis du mister denne handelen, investerer du 6 og velger PUT. Hvis du mister det igjen, investerer du 18 og velger PUT. Hvis du mister denne handelen, velger du PUT med investering 56. Hvis du mister denne handelen, velger du PUT med investering 166. Samme strategi er for CALL-handel, men du må lete etter Bull-handel etter å ha berørt Lower Bollinger. Kjærlighet for alle Had for ingen. Hei Jeg har begynt å ta interesse for binærvalg, og jeg fant en strategi som en av vennene mine brukte med hell, men han hadde stor konto. Han fortalte meg ikke om den nøyaktige investeringen, men han hadde 50.000 på sin konto for investering i henhold til min kunnskap. Jeg vil dele den strategien, men vær forsiktig med å bruke den. Du kan få stort tap. Men du kan også ha god fortjeneste. Jeg har begrenset informasjon om det binære alternativet, så jeg vil at handelsmenn skal delta eller endre denne strategien for å fungere godt for små investorer. Det er to krav. WTF du har nettopp gjort dette opp. For det første, hvorfor er den andre innsatsen en dobbel ned og alle de andre en trippel ned, gir ingen mening i det andre at du ikke har nevnt utfallskostnaden for det binære alternativet. i begynnelsen av 60 sekunders periode i beste fall vil du få et inngangsnivå på 50 ut av (0-100) mer sannsynlig på grunn av prisretningen, vil du få en oppføring mer som 60 som betyr at hvis du tar ditt tredje bud på 6 du enten miste 60x6 300 eller vinne 40x6 240 hvis du gjør matte på en 50-post som er generøs og du fortsetter å miste fra begynnelsen vil du være nede 36450 etter den 9. innsatsen og ville ikke ha margin for en tiende innsats ut av din 50k og ville være ned 43740 på en 60 inngang som fortsatt kan være sjenerøs. nå gå se på et 1-minutters diagram, og du vil se hvor mange ganger du vil bli tørket ut på en dag. vennligst lenk din live trade explorer slik at vi alle kan følge. Jeg bruker alltid Forex trading og min måte å lage pips på er scalping. Jeg er ikke langsiktig handelsmann. Som jeg allerede nevnte at jeg bare er ny til binær alternativ. Det er min natur at hvis noe nytt kommer i forex verden, prøver jeg å lære eller teste de nye indikatorene. Hvis den strategien ikke kommer til å virke, kan dere (Maxdoom, Kilian19, tommbstone) bidra til å utforme god strategi fordi dere alle er veldig erfarne. Kjærlighet for alle Hater for ingen. 1 Minut binær opsjonsstrategi med Bollinger Bands og Trend Indicator Den binære strategien beskrevet nedenfor er hovedsakelig basert på bollinger-bånd med trend-indikator. Dette er en hurtig oppføring strategi med 5 min utløpstid. Bare perfekt for utålmodige binære handelsmenn. Gjennomsnittlig winloss-forhold: 78. Binære indikatorer: TrendBarsBO, Bollinger Bands (20,2) Analyseverktøy: NA Tidslinje: 1 minutt Handelssess: Eventuelle varige eiendeler Valutapar: Eventuelle varer: Gull, Olje GBPJPY 1 Min diagram Trading Eksempel Som vist I bildet over, tillater den raske oppføringsstrategien oss å utføre 7 handler i GBPJPY opp trenden. 7 Vinnende handler for et gjennomsnitt 83 utbetaling, ingen tap Klikk på bildet for å forstørre. TrendBarsBO indikator blå (opp trend) Prisen berører det nederste Bollinger Band-bandet TrendBarsBO indikator rødt (ned trend) Prisen berører det øvre Bollinger-bandet Preference: 5 minutters utløpstid (5 x 1 min lys) Du vil kanskje like disse relaterte innleggene. Last ned alle binære systemer, strategier og indikatorer 100 GRATIS

No comments:

Post a Comment