Sunday 22 October 2017

Forex Pips Jeger Forumet


Trend Hunter Ble medlem Dec 2007 Status: Medlem 245 Innlegg Hei folk, jeg starter denne nye tråden av følgende grunner: 1. For å dele mitt nåværende system som fungerer bra for meg, og gi noe tilbake som alle de gode menneskene i dette forumet gjorde en gang for meg. 2. Vær så snill å kode en EA for det, fordi jeg er veldig lei av å være våken om natten. LOL, vedlagt er en pdf med reglene, jeg håper dere liker det og klemmer litt pips ut av det. Ikke vent på meninger, noen spørsmål bare post eller PM meg Ok Guys så mange har hatt problemer med å åpne PDF-filen, jeg legger inn reglene: CHART SETUP: Sett opp lysene slik du liker, jeg mener, jeg bruker lysestaker sette fargen du liker mest, eller bruk barer, uansett hva du liker. Sett et eksponentielt glidende gjennomsnitt, periode 70 som ble brukt for å lukke, ok denne EMA70 er din nåværende trend, du kan bruke hvilken tidsramme du liker, den fungerer i alle dem, men jeg liker 5M og 15M, fordi jeg ikke liker å styre stor drawdowns, ta kun lange handler hvis prisen er over EMA70, ta kun korte handler hvis prisen er under EMA70, Ok, legg nå 2 mer glidende gjennomsnitt: 1. Eksponentiell Moving Average, periode 20, brukt på High, farg dette en lilla (eller hva du liker) 2. eksponentiell flytende gjennomsnitt, periode 20, brukt til lav, farger denne ene gul (eller hva du liker) Disse 2 glidende gjennomsnittene er det jeg kaller tilmeldingsområdet. Skriv inn lenge hvis dette skjer: 1. Hvis prisen er under 70 EMA, og begynner å gå opp, legg en lang handel ved det første lyset som lukker over EMA70 (selvfølgelig bør dette stearinlyset ligge over begge EMA20-tallene), sted STOPLOSS på 70 EMA-nivå (hvis du vil risikere lite), eller plasser STOPLOSS på den gule EMA20 (hvis du ønsker å tolerere litt større drawdown). 2. Hvis prisen handler over alle EMAS, vent på det å gå tilbake og komme inn i 20 EMA-serien (mellom dem begge), når det første lyset lukker over 20 EMAS-serien, legger du en lang handel, sett SL på 70 EMA-nivå, og spor det mens prisen beveger seg i deg Jeg tar vanligvis mellom 15 og 50 pips (noen ganger mer) avhengig av markedsvolatiliteten, eller når prisen går tilbake til Purple EMA 20. Hvis dette skjer, venter du på prisen for å bryte lilla igjen til oppsiden og gå lenge en gang til. Samme regler gjelder for korte handler, jeg har alltid en pivot Point-indikator, og tegner Fib linjer på siste sving på 4H-diagrammet, og alltid se etter støtte - og motstandsnivåer. Jeg bruker 5M og 15M for oppføringer, prøver alltid å se på større tidsrammer for å se hva som skjer på det store bildet, lykkelige pips i pdf-filen du nevner at du handler med 3 partier. avslutte den 1. til 15. 2. ved 30. Strammer du SL etter 2. set igjen til 15 eller forlater du det på BE Btw, jeg hadde bare en rask GU 5 min handel for en time siden eller så. Når prisen stengte under 70 og lukket neste stearinlys over det, gikk jeg lenge. Jeg tok 15,30 og 45 fortjeneste. Med en mikrotille hver. Hei Dan, god jobb på din handel, jeg flytter SL til BE etter 15, når den når 30 avhengig av volatiliteten, flytter jeg den til 15 og så videre, også jeg prøver å spore SL med en av MAs Hello people , jeg starter denne nye tråden av følgende grunner: 1. Å dele mitt nåværende system som fungerer bra for meg, og gi noe tilbake som alle de gode menneskene i dette forumet gjorde en gang for meg. 2. Vær så snill å kode en EA for det, fordi jeg er veldig lei av å være våken om natten. LOL, vedlagt er en pdf med reglene, jeg håper dere liker det og klemmer litt pips ut av det. Ikke vent på meninger, noen spørsmål bare post eller PM meg. Takk for at du deler systemet Robby. Jeg har ett spørsmål på den linjen som er nevnt i pdf-filen. Sett et eksponentielt glidende gjennomsnitt, periode 70 ble brukt for å lukke, og i fanenivåer satt en med verdi 7 og en annen med verdi -7, gjør dem stiplede. Hva er formålet med -7 og 7 nivåer - tjener de noe formål Metatrader EA og Indikator Coder. Tag Arkiv: Forex Pips Hunter Forum Forex Geyser er virkelig et kjøp og salg program utviklet av økonomiske samt data ekspert samt profesjonell investor Rick Collins. Denne teknikken utnytter særegne indikasjoner som plasserer lukrative avtaler hver dag. Med dette bestemte programmet kan du gjøre store faktiske inntekter gjennom valutahandel. Klikk her for å laste ned et nytt handelsverktøy og strategi for gratis Forex Geyser avtaler på flere utenlandske valutaer, avtaler ordentlig på 4-timers tidsramme, og det har svært redusert drawdown. Via denne teknikken oppdager du den faktiske virkeligheten angående indikasjoner og også løsningen for å få den faktiske pips gjennom valutamarkedet. Ved å bruke denne teknikken, har you8217ll en flott kjøps - og salgsstrategi, samt kontantadministrasjonsprogram. Det er mulig å være oppmerksom på dine egne poster, så vel som blader, oppdage høy kvalitet info ressurser, samt oppnå gode resultater. You8217ll har de beste evner samt ressurser til å skape konstant kontanter samt bygge velstand fra forex valuta trading. Denne teknikken er enkel, så vel som rask å sette opp samt gjøre bruk av. Du er i stand til å produsere mye penger ved å bruke det, selv om du ikke har noen form for tidligere valutahandelsmøte, en enorm bankkonto, og mye tid for deg å se de faktiske grafene, samt avvente indikatorer. Omtrent alt du må gjøre er faktisk å få dette, gjør installasjonen, og begynn å samle dine hardt opptjente penger. You8217ll få Wise Scalper samt Wise Foreign Exchange Transmission fordi bonus tilbud når du kjøper Forex Geyser. Andre Søkte etter: Last ned kun Lønnsom Forex Systems, Indikatorer, EAs, Strategier Nylige søk Siste innlegg Noen andre Søkte Categoriesforex Pips Hunter indikator gratis nedlasting Gratis Forex Pips Hunter indikator gratis nedlasting Forex Trading Us Forex Trading Us Forex Pips Hunter Indicator Gratis nedlasting Forex Pips Hunter indikator gratis nedlasting Gratis forex pips hunter indikator gratis nedlasting Forex Trading oss Forex Trading oss forex pips hunter indikator gratis nedlasting forex pips hunter indikator gratis nedlasting Gratis Forex Pips Hunter indikator gratis nedlasting Forex Trading oss Forex Trading oss Forex Pips Hunter indikator gratis nedlasting forex Pips Hunter indikator gratis nedlasting Gratis forex pips hunter indikator gratis nedlasting Forex trading oss Forex Trading oss forex pips hunter indikator gratis nedlasting forex pips hunter indikator gratis nedlasting Gratis forex pips hunter indikator gratis nedlasting Forex Trading Us forex pips hunter indikator gratis nedlasting Gratis forex pips hunter indicator gratis d ownload Forex Trading Us Forex Trading Us Forex Pips Hunter Indicator Gratis nedlasting Forex Pips Hunter Indicator Gratis nedlasting Gratis Forex Pips Hunter Indicator Gratis nedlasting Forex Trading Us Forex Trading Us Forex Pips Hunter Indicator Gratis nedlasting Forex Pips Hunter Indicator Gratis nedlasting Gratis Forex Pips Hunter Indicator Gratis Last ned Forex Trading Us Forex Trading Us Forex Pips Hunter Indicator Gratis nedlasting Artisk Forex Pips Hunter Indicator Gratis nedlasting Forex trading kan være vanskelig og forvirrende hvis du er nybegynner. Profesional Trader og Mentor har tilbrakt mange år å skaffe ferdighet og kunnskap ved å gjøre mange feil. Hvis du venturerer i forex for første gang, er det nesten en garanti for at du vil slå et tap penger. Du kan mangle kunnskap og ferdigheter for å skape lønnsomme handler. Forex trading kan være vanskelig og forvirrende hvis du er nybegynner. Profesional Trader og Mentor har tilbrakt mange år å skaffe ferdighet og kunnskap ved å gjøre mange feil. Hvis du venturerer i forex for første gang, er det nesten en garanti for at du vil slå et tap penger. Du kan mangle kunnskap og ferdigheter for å skape lønnsomme handler. Forex trading kan være vanskelig hvis du er en lazyman. Det krever grunnleggende og teknisk analyse for å komme opp til den riktige konklusjonen. Riktig forståelse av nyhetshandel er også nødvendig. De fleste ganger er vi ikke gode til å forstå det tekniske aspektet av handel i forex. For å overvinne utfordringene som står foran, har to valg. 1.Det første valget er å finne ut alt på egenhånd. Din viktige erverver alt annet enn forex trading, teknisk og grunnleggende analyse, Th.

No comments:

Post a Comment